środa, 14 marca 2012

Flaga USA!

Modne od niedawna motywy flagi USA tak samo jak i UK można zobaczyć dosłownie wszędzie. Mam rodzinę w Ameryce i od małego brzdąca byłam zafascynowana tym krajem, moja starsza siostra była nawet na wakacjach u wujka, więc i ja zawsze chciałam tam polecieć. Jak na razie snuję plany i marzenia, razem z moją przyjaciółką która też zakochała się w USA. Na razie są plany, ale te plany wszystkie są do zrealizowania. Dziś chora sobie leżę w domu, a tu siostra wpada, mówi, że ma prezent. Myślałam, że coś przywiozła od babci jakiś drobiazg, albo coś słodkiego, a tu proszę bardzo, oto coś co ujęło moje serce!


To są dwie osobne bluzki, niezłączone. Za 30 złotych (dwie!), jakościowo jest dobra i wszystko jest elegancko. Moja pierwsza i na pewno nieostatnia zdobycz z motywem flagi. Jakoś wcześniej nie miałam okazji nic sobie takiego kupić, chociaż mam już upatrzone wiele rzeczy. Ogólnie czerwony i granatowy w połączeniu ze sobą, są moimi dwoma ulubionymi kolorami, nie tylko ze względu na flagę, ale także z tego względu, że to kolory mojej ukochanej drużyny piłkarskiej, FC Barcelony. 

Tutaj kilka propozycji rzeczy z flagą USA, wszystko to niestety z internetu:













I jak wam się podoba? No i moja mała flaga w pokoju:





XOXO 

1 komentarz: