czwartek, 15 marca 2012

One Tree Hill - Pogoda na miłość!

Troszkę choruję, przez co siedzę w domu, więc zaczęłam poszukiwać jakiegoś fajnego serialu który mogłabym obejrzeć. I tak na kinomaniaku trafiłam na One Tree Hill, pamiętam, że już kilka osób z wizażu chwaliło do mnie ten serial. Właśnie ładuje mi się drugi odcinek, ale jak już obejrzałam pierwszy, wiem, że będzie świetny. To typowo amerykański młodzieżowy serial, o miłości, sporcie, rodzinie. Kręcony w Karolinie Północnej, w Wilmington. TVN go kiedyś emitował ale skończył na drugim sezonie, a jest... dziewięć. Teraz czekamy na ostatnie trzy odcinki i koniec całego serialu, dużo oglądania przede mną, ale też dużo chęci. Zobaczymy jeszcze jak z czasem się będę wyrabiać. Ale póki mam czas, to idę zmęczyć drugi odcinek. Bo jutro piątek, piątek imprezy początek! Koncert jutro, Chada, Kajman i Bonson, witajcie moi przyszli kochankowie. :D




I jutrzejsza impreza, której się nie mogę doczekać:
Niesamowicie się tym jaram, najpierw spotkanie z fanami w salonie Stopro. Szczerze? Nie wierze, że to się dzieje na prawdę! Bo Chada, razem z Pihem i całym HG jest moim ulubieńcem wśród raperów! Kajmana głos często układa mnie do snu, bo jest taki... wyjątkowy. A Bonsona teksty mnie rozbrajają i dają do myślenia. To będzie jeden z najlepszych koncertów w moim życiu i nie mogę się doczekać. Błagam, żeby wszystko nam wyszło jak trzeba i będzie idealnie. Już sobie wkręcam klimat, leciało WGW i Historia Pewnej Historii, teraz całe O Nas Dla Was ... ♥

http://www.youtube.com/watch?v=DRDjpEzRE8k
' miłość i nienawiść sypiają ze sobą .. :) 

Chada&Pih to dla mnie jeden z najlepszych duetów jakie są w polskim rapie, oprócz skompletowanego z Bilona, Wilka i Żarego = Hemp Gru. Mają coś takiego do siebie podobnego, coś co przyciąga podwójnie niż do samego Piha lub samego Chady. Oglądając Making Of  do Nic ponad nasze siły http://www.youtube.com/watch?v=KozK0_f4QOc ... Mnie to rozwala! To duet który tworzy cuda, mają niesamowity przekaz i razem rozwalają wszystkie systemy. Już 13.04 jadę na koncert Piha, a jutro już Chady, mam nadzieję, że w najbliższym czasie będzie koncert gdzie będą obydwoje, a ja będę w siódmym niebie. Kocham tą muzykę, ten przekaz, tych ludzi, ten klimat. Uszczęśliwia mnie sama myśl na jutrzejszy cudowny dzień. Jutro obcasy chowam, a wskakuję w dresik! :D

XOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz